poniedziałek, 12 maja 2014

Cześć i czołem.

"Bądź sobą. Bo wszyscy inni są już zajęci" - Liam Payne


Cześć i czołem.  Nie widzę sensu się wam przedstawiać, ponieważ uważam że jestem jedną z typowych nastolatek ( tych normalnych). Nie ma tu dużo do opowiadania. 

Pomysł na tego bloga jest prosty. Mam wielką chęć mówić o moim życiu jako anonim. Niby mam konto. Konto kontem, opisana tam jestem w trzech banalnych, ale prawdziwych słowach.   Oprócz tego że jestem directionerką, wegetarianką i idiotką nic o mnie nie wiecie. I niech tak zostanie. Wolałabym żebyście mogli mnie oceniać jako osoby trzecie, nie znające mnie. Wiadomo ,że inaczej ocenia nas rodzina i przyjaciele, niż nieznajomi. Zdanie nieznajomych jest w brew pozorom bardziej prawdziwe, choć na ogół mniej daje do myślenia.

Wydaje mi się że na pierwszy post wystarczy. Po prawej stronie znajdziecie linka do pisanego przeze mnie fanfikction. Zapraszam serdecznie do czytania, jak i komentowania obydwu moich blogów. 

A teraz specjalnie założony do tego bloga ask ;))
mój ask

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz